“His Man” 2. Sezon: Güney Kore’nin İlk LGBTQ+ Reality Flört Şovundan Beklentilerimiz

Adamı“, 2022’de yayınlanan türünün ilk örneği Güney Koreli eşcinsel flört realite programıdır. Şov, aşkı bulmak isteyen 8 kişilik bir grubu ortak bir evde bir araya getirdi. Çığır açan bir proje olan şov, gereksiz tepkilere rağmen En sevdikleri bekarların aşkı bulmasını izlemek için her hafta haklı olarak ayar yapan küresel izleyicileri tarafından iyi karşılandı.

Yayınlandıktan kısa bir süre sonra, birçok kişi bunu, belki de geçen yıl bir ara ikinci sezonun duyurulmasıyla Güney Koreli LGBTQ+ topluluğu merkezli, gelecekteki flört realite şovları için bir emsal oluşturmak üzere yaratılmış tek seferlik bir etkinlik olarak etiketlemiş olabilir. , birçoğu uygun bir şekilde şovun sadece burada kalmadığı, aynı zamanda Güney Kore’den daha fazla LGBTQ+ içeriğinin üretimi ve yayınlanmasında olumlu bir değişim olduğu sonucuna varabilir. Birçok küresel hayranın takdir ettiği yeni bir gelişme.

Bu makalenin tarihi itibariyle, geçen yılın sonlarında duyurulan halka açık seçmeler çağrısı dışında dizinin ikinci sezonu hakkında henüz çok fazla ayrıntı yok. Ancak, ilk sezonunun büyük hayranları olarak, ikinci sezon için sahip olduğumuz bazı beklentiler bunlar.

1. Daha uzun çekim süreleri = daha fazla bölüm

Flört gösterileri genellikle zaman çerçevesi açısından sınırlıdır. Bazen bazıları bir hafta içinde çekiliyor, bu da süreleri ve bölümleri kısa ve çok hızlı yapıyor. Bunun esas olarak üretim maliyetleri ve bütçelerden kaynaklandığını haklı olarak varsayabiliriz. Bununla birlikte, bu şovları biraz hızlı yapmak onları daha dramatik ve ilginç kılarken, gerçekçi olarak, daha uzun bir zaman çerçevesi deneyimi daha sağlıklı hale getirir. Katılımcılar açısından, onlara bağlanmak ve yapmak için geldikleri şeyi, yani aşkı bulmak için gerçekten başarmak için uygun bir şans verir. Çoğu zaman, gösterinin ilk aşamalarında bir çiftin bağ kurduğunu görüyoruz ve gösteri ilerledikçe yarısının başka biriyle daha fazla bağlantı kurduğunu, ancak sonunda çoğu durumda ilk kişiyi seçmek zorunda kaldığını görüyoruz. ya iyi bir TV olduğu için, bekleniyor ya da sadece daha güvenli olduğu için birleştiler. Daha fazla zaman varsa ve dizinin süresi daha uzunsa, bu senaryodan belki kaçınılabilir.

İzleyiciler açısından, hepimiz bu şovların çoğunun kurgulandığını bilsek de, bir şovun daha uzun sürmesi, evde olup bitenler ve bağlantıların nasıl kurulduğu hakkında doğru bir görüş verebilir. Çoğu zaman, bu temalı şovlarda bölümler ilerledikçe ortaya çıkan çeşitli boşluklar ve sorular vardır. Bu durum ” dizisinin ilk sezonunda belirgindir.Adamı“, bağlantıda Jeong Ho ve HyeokJun. Biz onların sevimli ve sevimli kimyasından şüphesiz keyif alırken, JeongHo’nun gözlerine açık bir ilgiyle HyeokJun’a baktığını gördüğümüz birkaç saniye verildi. Bazılarının aralarındaki bağın temelini görmesini sağlayacak sevimli ve makul bir an, ancak dizinin büyük bir bölümünde JeongHo daha çok onunla ilgileniyormuş gibi görünüyordu. ChanGyu. Seçiminin değişebileceği çok anlaşılır olsa da, JeongHo ve HyeokJun arasındaki bağlantının nasıl kurulduğu bize tam olarak gösterilmedi. Belki de uygun bir şekilde bunun her bölümün zaman çerçevesine uyacak şekilde düzenlendiği sonucuna varabiliriz, bu aynı zamanda daha fazla bölüm için geçerli olan durumumuzun geçerli olduğu yerdir, çünkü daha fazla bölüm için yer bırakan tam teşekküllü ve sağlıklı bir hikaye elde ederiz. soru yok.

Hala JeongHo’yu vaka çalışmamız olarak kullanıyoruz, şovun ortasında yeni kadro arkadaşlarının tanıtılmasıyla, şovda belki sadece 3 veya 4 bölüm kaldı, diğerleriyle uygun bir romantik bağlantı kurmaları için yeterince zaman yok. ve izleyicilerin kişiliklerini ve eylemlerini doğru bir şekilde sindirmeleri için. Bu 3 veya 4 bölümün çekimleri için kullanılan günlerin miktarını net olarak bilmesek de, zaten sınırlı olan sürenin, yeni bir kadronun yarı yolda tanıtılması için yeterli yer vermediği çok kesin. diziler ve bu nedenle, çok dramatik ve ilginç de olsa bu tür konseptler ya hurdaya çıkarılmalı ya da çekim süresi ve bölümleri daha uzun olmalıdır.

2. Oyuncu kadrosunda daha fazla çeşitlilik

Şovun ilk sezonunun kazandığı en büyük onay işaretlerinden biri, oyuncu kadrosunun ne kadar çeşitli ve kapsayıcı olduğuydu. Çeşitlilik derken vücut ölçüleri, kişilikler, meslekler ve tercihler anlamında kastediyoruz. Aşkı bulmaya çalışan gerçek hikayeleri ve deneyimleri olan gerçek bireyleri sergiledi. Bu özellik, birçok kişinin de gösteriyle iyi bağlantı kurmasını sağladı. Ve ikinci sezonu için, hayatın her alanından bireyleri, daha fazla kapsayıcılığı görmemiz gerekiyor.

2. sezonundan itibaren olumlu yoluna devam etmesini ve 2. sezonu için kadrosuna sadece görsel olarak en hoş kişileri seçerek yolunu şaşırmamasını bekliyoruz. LGBTQ+ spektrumundaki insanların daha fazla temsiline ihtiyacımız var. Sadece şovda temsil edilen queer insan çeşitliliğini görmekle kalmayan, aynı zamanda halkı topluluktaki insanların yaşamları ve deneyimleri hakkında daha fazla eğiten benzersiz ama ilişkilendirilebilir hikayelere sahip bireyler.

Yine aynı çerçevede, belki de daha fazla oyuncu kadrosunun dahil edilmesi, daha fazla eşleşme ve eşleştirmeyi de beraberinde getirecektir. Her ne kadar abartmayacağız ve çeşitli batılı realite flört programlarında görüldüğü gibi 20’den fazla katılımcı istemeyecek olsak da, 8 veya 10 kişiden fazla bir oyuncu kadrosu bir başlangıç ​​olacaktır. Daha fazla insan, daha fazla katılım, desteklenecek daha fazla insan ve gösterinin sonunda muhtemelen daha fazla çift demektir.

3. Konseptinde bir değişiklik veya iyileştirme

Dizinin ikinci sezonunda daha rafine bir konseptin tanıtılması bekleniyor. Bu tür şovların ilk sezonlarının genellikle veya çoğu zaman biraz hata veya tuhaf senaryolarla dolu olduğunu anlıyor olsak da, yapımcıların neyin işe yarayıp neyin yaramadığını görebilmelerini ve ikinci sezonda senaryoyu iyileştirmelerini bekliyoruz. ilkinden daha iyi hale getirmek için göster. Değişmesi gerekebilecek şeylerden bazıları şunlardır:

A) Telefon görüşmesi bölümü

Bu senaryonun hem katılımcılar hem de izleyiciler için yarattığı dramayı anlasak da, çoğunlukla her iki taraf için de garip ve biraz da ürkütücü anlara yol açtı. Özellikle, bu aramaları yapma zamanı geldiğinde, katılımcıların birçoğunun bir odayı paylaşmak zorunda olduğu veya genellikle aynı alanda bulunduğu gerçeği göz önüne alındığında, diğer katılımcıların haklı olarak kimin aradığını tahmin edebildiği olaya çok az merak katıyor veya hiç katmıyor. çünkü kişi kelimenin tam anlamıyla telefon kulübesinde sırasını almak için dışarı çıktı. Konsept normalde ilginç olsa da ve dizide anları merak uyandırmaya çalışsalar da, izleyiciler ve özellikle katılımcılar haklı olarak onlara kimin aşık olduğunu veya onlara ilgi duyduğunu bildiği için çoğu zaman biraz düz düştü.

Bunu çözmek için, şovun bu bölümünde tüm katılımcıların ayrı odalarda kalması ya da yöntemi bir telefon görüşmesinden flört şovundaki gibi bir mesaja çevirmek daha iyi olur “pembe yalan“.

B) Masal sonu veya bitmemesi

Şovun ilk sezonunun sona ermesi, birçok izleyiciye karışık duygular verdi, çünkü bazı kısımlar sevimli, diğer kısımlar ise temelde garip ve cılız çıktı. Birçok flört şovunun sonunun her zaman dramatik olduğunu bilsek de, bu kısım bize göre biraz abartılı geldi. Çiftlerin “masal sonunu” yaşarken diğer bekarların orada durmasına izin vermek zorunda kalmak, sadece izleyiciler için değil, katılımcılar için de tanık olunması çok tuhaf ve tüyler ürpertici bir şeydi.

Herkesin kendi mutlu sonunu bulmasını beklememekle birlikte, kendi mutlu sonunu bulma şansına sahip olanlardan da bir miktar saygı ve şefkat bekliyoruz. Onları garip bir duruma ve alana sabitlemek yerine.

Beklentilerimize katılıyor musunuz? Gösteriyle ilgili düşüncelerinizi yorumlar bölümünde bizimle paylaşın.